Regulamin

1.  ALKAM SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. z siedzibą główną w Warszawie przy ul. Kaniowskiej 104, 01-529 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000405422, NIP 5361808915, REGON 140787550, KRS 0000405422

2. Zamówienia można składać za pomocą sklepu internetowego firmy lub pocztą e-mail na adres zamowienia@alkam-security.pl

3. Zamówienie powinno zostać potwierdzane przez klienta telefonicznie lub drogą e-mail w ciągu 24h od momentu wysłania formularza/zamówienia.

4. Istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia, w tym celu należy skontaktować się telefonicznie pod nr 22 784-26-31 oraz złożyć pisemną rezygnację ze złożonego zamówienia..

6. Klient ma prawo do odstąpienia od kupna towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

7. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów używania i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

8. Możliwe formy realizacji zamówienia w sklepie internetowym

  • wysyłka firmą kurierską DHL lub DPD „przedpłata”, koszt transportu 13 zł brutto – paczka do 31.5kg
  • wysyłka firmą kurierską DHL lub DPD „za pobraniem”, koszt transportu 17 zł brutto – paczka do 31.5kg
  • odbiór osobisty w siedzibie głównej i oddziałach Alkam Security

9. W przypadku przesyłek składających się z kilku paczek, koszt wysyłki powiększony jest proporcjonalnie za każdą następną paczkę tj.

  • 13 zł brutto/paczkę – (forma płatności przedpłata, przelewy24)
  • 17 zł brutto/paczkę – (forma płatności pobranie)

10. Wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DHL oraz DPD. Czas dostarczenia przesyłki od 1 do 3 dni roboczych.

11.
Klienci składający zamówienie z płatnością typu „przedpłata” powinni po potwierdzeniu swojego zamówienia, dokonać płatności. Przy tego typu zamówieniach, do ich realizacji przystępujemy dopiero po otrzymaniu płatności. Na wpłatę czekamy 3 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.

12. Wszystkie towary, zakupione w naszym sklepie są fabrycznie nowe oraz objęte są gwarancją producenta.

13. Zapewniamy serwis pogwarancyjny.

14. Dostarczany sprzęt objęty jest gwarancją oznaczoną na plombach gwarancyjnych, których naruszenie jest równoznaczne z utratą gwarancji.

15. Wystawiamy faktury VAT.

16. Podane w opisach specyfikacje pochodzą z materiałów publikowanych przez producenta.

17. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

18. Wszelkie dane osobowe klientów wykorzystywane są jedynie do celów realizacji zamówień i nie będą w jakikolwiek inny sposób udostępniane lub wykorzystywane.

19. Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej na adres Spółki lub e-mail: alkam@alkam-security.pl i winny zawierać: adres e-mail klienta, skan faktury lub paragonu reklamowanego produktu, przyczynę reklamacji.

20. Reklamacja zostanie rozpatrzona w czasie nie dłuższym niż 14 dni.

21. W sprawach innych, niż ujęte w niniejszym regulaminie, decyduje się na podstawie odpowiednich przepisów kodeksu cywilnego.